elinfrenja.blogg.se

2013-08-06
15:13:08

Oj oj!
Hehe.. kom på att jag glömt presentera mig så här kommer lite info
 
Jag bor hemma hos min mamma och hennes man med 3 halvsyskon(2 systrar och 1 bror) alla yngre än mig.
Vi har en gemensam hund som jag berättat om tidigare, Milo :)
Sen så har jag också en kanin. Som min hund dock inte är så förstjust i så buren står inlåst på mitt rum. 
 
Kaninen heter Stampe och är en dvärgväder och han är ca 5 eller 6 år gammal, vi vet inte riktigt för han har flyttat runt väldigt mycket bland grannarna men nu så ska han få leva sina sista år på ett ställe :)
 
Sen så har jag en pojkvän som heter Jacob. Vi har varit tillsamman i 1,5 år och våran årsdag är den 23 januari c:
Han är det bästa som har hänt mig och han får mig att älska mig själv och känna mig lyckligare än någonsin. <3
 
 
Ikväll så ska jag till stallet för att sen åka direkt hem till Jacob så det kanske inte blir något inlägg förrens på torsdag. så hejsvejs så hörs vi då!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: